Субота, 21.07.2018, 13:00
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід



Меню сайту
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • Диканська гімназія імені М.В. Гоголя
  • Вікіпедія
  • Дистанційне навчання інформатики
  • Уміти вчити:спільнота сучасних освітян
  • Програма Microsoft "Партнерство в навчанні"
  • Форум інформатиків Полтавщини
  • Сайт Полтавського ОІППО
  • Інформатика 7 клас

       За підручником Ривкінд Й.Я. Інформатика: підруч. для 7 класу загальноосвіт.
       навч.закладів / Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В. –
       К. : «Генеза», 2015

     

     

     

    Тема 1. Електронне листування (4 год.)

    1.  

    Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки. Надсилання та отримання повідомлень.

    1.  

    Вкладання файлів. Перенаправлення повідомлень. Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою.

    1.  

    Використання адресної книжки та списків розсилання.  Операції над папками та листами.

    1.  

    Практична робота №1 «Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли» 

    Тема 2. Моделювання (3 год.)

    1.  

    Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей. Форми подання інформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми та ін.

    1.  

    Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей.

    1.  

    Практична робота №2 «Побудова інформаційних моделей в різних програмних середовищах»

    Тема 3. Алгоритми з повторенням і розгалуженням  (9 год.)

    1.  

    Алгоритми з повторенням. Базова алгоритмічна структура повторення. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів.

    1.  

    Практична робота №3 «Складання та виконання алгоритмів з повторенням  у середовищі Scratch»

    1.  

    Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання «Якщо – то»

    1.  

    Алгоритми з розгалуженням. Базова алгоритмічна структура розгалуження. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch

    1.  

    Практична робота 4. «Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch»

    1.  

    Цикли з передумовою

    1.  

    Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Scratch

    1.  

    Практична робота 5. «Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Scratch»

    1.  

    Контрольна робота

    Тема 4. Табличний процесор (10 год.)

    1.  

    Таблиці, електронні таблиці. Табличний процесор, його призначення. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості. Відкривання, перегляд  і збереження електронної книги. Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора. Адресація в середовищі  табличного процесора. Іменовані комірки і діапазони. Типи даних: число, текст, формула.

    1.  

    Уведення даних до комірок: текст, число. Редагування даних таблиці. Копіювання, переміщення й вилучення даних.  Автозаповнення.

    1.  

    Формати даних: числовий, текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок.

    1.  

    Практична робота №6 «Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора».

    1.  

    Правила запису формул у табличному процесорі. Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію формул при копіюванні.

    1.  

    Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max.

    1.  

    Практична робота №7 «Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій».

    1.  

    Стовпчасті та секторні діаграми, їх  об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі.

    1.  

    Практична робота №8  «Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі».

    1.  

    Контрольна робота по темі: «Табличний процесор»

    Тема 5. Розв’язування компетентнісних задач (4 год.)

    1.  

    Поняття про розв'язування задач в різних галузях діяльності людини.

    1.  

    Карти знань, їх призначення. Редактор карт знань.

    1.  

    Розв’язування компетентнісних задач.

    1.  

    Розв’язування компетентнісних задач.

    Тема 6. Виконання індивідуальних навчальних проектів, в тому числі з використанням програмних засобів навчального призначення (математика, фізика,  хімія, біологія, географія, тощо) (5 год.)

    1.  

    Навчальні проекти. Вибір теми проекту. Аналіз умови задачі. Розробка плану виконання проекту.

    1.  

    Виконання індивідуальних навчальних проектів, в тому числі з використанням програмних засобів навчального призначення (математика, фізика,  хімія, біологія, географія, тощо).

    1.  

    Виконання індивідуальних навчальних проектів.

    1.  

    Захист проекту.

    1.  

    Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.