Тема 1. Електронне листування (4 год.)
|
-
|
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки. Надсилання та отримання повідомлень.
|
-
|
Вкладання файлів. Перенаправлення повідомлень. Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою.
|
-
|
Використання адресної книжки та списків розсилання. Операції над папками та листами.
|
-
|
Практична робота №1 «Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли»
|
Тема 2. Моделювання (3 год.)
|
-
|
Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей. Форми подання інформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми та ін.
|
-
|
Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей.
|
-
|
Практична робота №2 «Побудова інформаційних моделей в різних програмних середовищах»
|
Тема 3. Алгоритми з повторенням і розгалуженням (9 год.)
|
-
|
Алгоритми з повторенням. Базова алгоритмічна структура повторення. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів.
|
-
|
Практична робота №3 «Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Scratch»
|
-
|
Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання «Якщо – то»
|
-
|
Алгоритми з розгалуженням. Базова алгоритмічна структура розгалуження. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch
|
-
|
Практична робота 4. «Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch»
|
-
|
Цикли з передумовою
|
-
|
Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Scratch
|
-
|
Практична робота 5. «Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у середовищі Scratch»
|
-
|
Контрольна робота
|
Тема 4. Табличний процесор (10 год.)
|
-
|
Таблиці, електронні таблиці. Табличний процесор, його призначення. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості. Відкривання, перегляд і збереження електронної книги. Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора. Адресація в середовищі табличного процесора. Іменовані комірки і діапазони. Типи даних: число, текст, формула.
|
-
|
Уведення даних до комірок: текст, число. Редагування даних таблиці. Копіювання, переміщення й вилучення даних. Автозаповнення.
|
-
|
Формати даних: числовий, текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок.
|
-
|
Практична робота №6 «Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора».
|
-
|
Правила запису формул у табличному процесорі. Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію формул при копіюванні.
|
-
|
Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max.
|
-
|
Практична робота №7 «Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій».
|
-
|
Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі.
|
-
|
Практична робота №8 «Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі».
|
-
|
Контрольна робота по темі: «Табличний процесор»
|
Тема 5. Розв’язування компетентнісних задач (4 год.)
|
-
|
Поняття про розв'язування задач в різних галузях діяльності людини.
|
-
|
Карти знань, їх призначення. Редактор карт знань.
|
-
|
Розв’язування компетентнісних задач.
|
-
|
Розв’язування компетентнісних задач.
|
Тема 6. Виконання індивідуальних навчальних проектів, в тому числі з використанням програмних засобів навчального призначення (математика, фізика, хімія, біологія, географія, тощо) (5 год.)
|
-
|
Навчальні проекти. Вибір теми проекту. Аналіз умови задачі. Розробка плану виконання проекту.
|
-
|
Виконання індивідуальних навчальних проектів, в тому числі з використанням програмних засобів навчального призначення (математика, фізика, хімія, біологія, географія, тощо).
|
-
|
Виконання індивідуальних навчальних проектів.
|
-
|
Захист проекту.
|
-
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.
|